13 April 2010

Hallå!

Kom hem för ett tag sedan men har har varit på stan med Frida ett tag och sen träffade jag Malin!
Det var jätte kul att träffa henne för träffar henne inte så ofta, det roliga med Malin är att ifall man är lessen och sen träffar Malin så går man från 0 till 100 på 1 sekund.
Men i alla fall så pratade vi om en massa roliga saker och typ svammlade och sen när vi skulle gå olika håll....asså seriöst det blev helt sjutk tyst ! xD

Nu har jag i alla fall mera ont i halsen och ska dricka te och se ifall det hjälper annars får mamma gå och köpa glass åt mig ;)

Haha jag måste följa med till Ica ifall jag ska ha nån glass, puss och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0