19 April 2010

Hallå!
Kom hem för ett tag sedan från skolan men satt en stund och läste i en gymnasietidning.
Vet redan vad jag ska gå men det går rykten om att det ska läggas ner eller hur det var, funderar i alla fall på Mediaprogrammet och det är tydligen det som ska läggas ner men då tar jag kanske Teknikprogrammet eller Estetiskaprogrammet. Men det är ju en tid kvar tills jag ska välja så jag har ju tid att fundera :).
Ska i alla fall gå på gymnasiet i Stockholm så jag flyttar efter 9an, ganska nice att ha den valmöjligheten när man har Pappa i stockholm och sen har jag typ släkt över nästan hela världen så kan flytta utomlands sen ifall jag vill.

Kommer i alla fall inte stanna kvar i Boden sen när jag är vuxen, inte för att jag inte tycker om Boden eller så men vill se världen och göra saker och inte vara på samma plats hela mitt liv :)

Ska ta lite outfit bilder och så ska jag lägga upp dom så kolla in hära om ca 20-30 min?

Puss och kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0