Klar med Janis nu! =D

Idag på bilden blev jag klar med min bild på Janis Joplin, den blev faktsikt nästan förstörd pga 2 st killar i min klass säger inte namn, haha. Men det löste sig för jag är så sjukt bra!
 Båda bildlärarna tyckte den var så fin så dom kommer att ställa ut den på en konstutställning som är i Maj tror jag. Hade inte så mycket att säga om jag ville ställa ut den eller inte men ska ta hem den och sen kommer jag att ställa ut den eller ifall jag låter den vara på skolan och så när konstutställningen är klar tar jag hem den? Får prata med dom i morgon :)
Tog i alla fall lite bilder på hur det blev, är sjukt nöjd med den i alla fall :)
OMG! Ser nu att jag missat att måla slingan i hennes hår som är i ansiktet! ;o
Haha får väl fixa det i morgon! ^^


DEN BLEV I ALLA FALL HELT SJUKT SNYGG!!! :D
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0