Så sjukt avensjuk!

Jag är så sjukt avensjuk på Kenza just nu! Hon är på Gröna Lund har har VIP dära!
Jag älskar Gröna Lund! Jag är nog värst dära! Ska åka allt som är läskigt och går fort! Precis som min pappa. Dom senaste 2 åren har vi åkit till Gröna Lund och har varit dära en hel dag och åkit det allra värsta dära.

Kommer ihåg förra året när Insane hade kommit och vi var nog dom ända som tyckte att det var en besvikelse. Alla hade sakt att den var läskig och vi ''JA!!!'' och så när vi hade åkit den, ''Den gjorde ju bara ont? Och var tråkig?'' jag fick ont i ryggen och jag tyckte den bara var tråkig. Hade väl högre förväntningar då men vi åkte den i alla fall kanske 4 gånger?

Roligaste var nog Fritt Fall, ni vet när det som kittlas i magen och man sitter dära med ett stort leende och bah ''HIHIHIHIHIH!!!!!!! :DDDDDD'' vi åkte den 2 gånger och sissta gången åkte vi tilten, haha man skriker i en halv sekund och sen tappar man andan. Jätte roligt!!! =DDDD

Längtar till i sommar när vi åker dit igen, jag och min Kusin som bor i Falun har bestämmt att hon ska följa med mig och Pappa dit, haha stackaren är höjdrädd och så ska hon dit med mig och Pappa som bara vill åka dom högsta och läskigaste bergochdalbanorna. ;)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0