silvershampoo

Hej! :)

Har precis kollat Vampire Diaries medans Felicia suttit och pratat med Marcus i telefonen, fick typ dissen :(

Vi har precis sköljt ur silvershampoot ur Felicias hår och nu väntar vi på att det ska torka och så får vi se resultatet ifal det blev nå ljusare eller ifall det inte blev det, tror i alla fall det blev ljusare :)

Nej men nu hade jag tänk hitta på nånting busigt och sen ska vi typ se en film eller bara......BUSA :D

både jag och Felicia använder oss av John Frieda Collections silvershampoo, för att det är billigast och det ger mera resultat änn vad toni & guys silvershampoo gör.
Jag använder mig också av Aussies hårinpackning som reparerar slitet och skadat hår, den hårinpackningen ger verkligen resultat och borde köpas av ALLA tycker jag!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0