sovit hela dagen

Vaknade nyss av att jag var sugen på bulla, haha!
Nej men jag drömde att jag var en tjuv som gick in nått hus och så tog jag alla deras bullar och sen upptäckte dom mig och dom bah lika bra att du också redovisar och då började jag babbla om nån dipp man ska ha till chips och sen när jag skulle gå dom bah Cecilia du tar väl ett glas vin till frukost, det är bra för oss italjenare :)
Haha jag bah vad f*n? XD

Men nu ska jag ringa mamma och fråga vart f*n hon är för hon ringde för typ 2 timmar sedan och bah ja vi ses snart pusspuss och ringde henne nyss och hon bah jaja jag kommer.
Dumma mamma lämnar mig ensam :(
Haha nej då men blir ju orolig för min lilla mamma ^^

Nu ska jag ta och leta efter bullar i frysen och så ska jag äta upp dom sen blir det en film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0