tog en powernap

Tog en powernap i soffan och sov till klockan 6 kanske, då gick jag upp och åt middag och satte mig hära.
Nu ska jag hoppa in duschen och sen ska jag försöka att läsa 14 år till salu börjar nästan gråta varje gång för jag tycker det är så hemskt.
Ni skulle bara sett mig i dag när jag såg Ghost Whispers, det var en liten kille på 6 år som hade dött och så visste han inte att han var död och jag började gråta och kunde nästan inte sluta. Seriöst det är hemskt när barn dör, jag menar dom hade ett helt liv att se fram emot och så dör dom bara.

Nej usch blev typ värsta ledsna stämnigen nu och så ska det inte vara. Tur att det inte var på riktigt i alla fall! :)

Haha nu blir det duschen, puss och hej! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0