1 Augusti 2010

God Morgon!
Vaknade vid 11 och gick upp och satte mig datorn, har kollat runt på lite olika hemsidor efter smycken och har faktiskt hitta rätt många sidor med fina smycken som jag hade tänk köpa, men vi får se hur det blir med den saken för ska ju klippa mig också och det kostar en del och så färga utväxten innan skolan börjar för har ju inte färgat det sen innan skolavslutingen.

I alla fall, det blir att städa mitt rum idag och ligga och se film hela dagen för känner mig inte riktigt 100 idag, vill bara vara hemma i myskläder och se film.
Nu ska jag i alla fall gå och göra frukost och gå och titta på tv, sen städa :)

Kram!



Lite fjortis varning på bilden men vad f*n skyller på att vi skulle ta kort på vårat hår, haha ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0