11 Augusti 2010 - Nolia

Hej!
Nu har jag kommit tillbaka från Nolia! Har köpt lite grejer som jag ska visa sen!
Har säkert gått 3 mil idag för jag och felicia och hennes mamma har gått omkring överallt och tittat och köpt grejer.
Sen jobbade jag och Flisan i några timmar, vi skulle sälja ett lusthus/grillkåta/kåta esch kalla det vad ni vill men ni vet ett litet hus där det finns en grill inuti?
Så vi sparng runt och delade ut flygblad och berättade om huset som vi föröskte sälja och det var massor med folk som blev intresserad och skulle komma tillbaka när det var budgivning! GREAT!!! :D

Nu ska jag gå och öppna ett paket som mamma kom hem med för en stund sedan, tror jag vet vad det är!!!!!! :D



Flisan and me.





Sitter och busar ^^






Så hära såg det ut i grillkåtan :)





Delar ut flyblad





Försöker göra så att nån ska köpa grillkåtan :)





Så hära såg grillkåtan ut! :)





haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0