13 Augusti 2010

Eller Fredagen den 13 Augusti 2010.
Enligt myterna så ska man ha otur idag och det var idag som Jesus blev förådd av Judas som var den 13;onde vid bordet. Det kan även ha varit så att det baseras på att det fanns 13 personer totalt och att Jesus korsfästes på långfredagen. Det var även så att Jesus dog på en fredag.

Sen ska dom som dött komma tillbaka och det finns massor av myter om Fredagen den 13.
Själv tror jag inte på det men vissa gör ju det, stackars er då för det är idag allt händer ;)

I dag så hade jag bara tänk att ta det lugnt och pyssla om mig själv och se film för har ont i magen sen igår så känner inte för att göra nånting idag.

Ha det :)




Kommentarer
Lovisa

Jag tror inte heller på det ett dugg!

2010-08-13 @ 14:24:32
URL: http://looolllooos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0