15 Augusti 2010

Kom hem i natt nångång när jag tog taxi från mormor. Var för trött för att stanna kvar så jag for hem.
Lade mig och sov direkt jag kom hem och vaknade halv 12. ILLA! Måste vakna tidigare i veckan annars kommer jag vara en zombie på skolan nästan vecka.

Helt sjukt att jag längtar till skolan, första gången jag längtar till skolan! Men sissta året och sen drar jag och flyttar till Stockholm. Hur kan jag inte längta? Lite roligt för alla säger att dom ska flytta hära ifrån och så blir dom fast i den hära stan. Tur att man har möjligheten att flytta till en större stad då. ÄLSKAR Stockholm!

Nu ska jag äta frukost för är jätte hungrig! :)



Haha åhh :)



Kommentarer
Malin

Kul med en motiverande flytt!

2010-08-15 @ 13:08:16
URL: http://piccadillytears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0