16 Augusti 2010

Glöm det jag skrev i förra inlägget aldrig att jag vixar min fulaste grimars.
Inte då jag gör den i alla fall, men den ser ungefär ut så hära :)



Haha nu har ni fått en ful grimars :)
Vaknade faktiskt 10 men låg och var halft död i 10 min.

Nu ska jag gå och göra frukost och glo på tv.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ut ska jag i alla fall för skulle cykla förbi och lämna nå papper om jultidningar till min syster idag.
Åh kommer ihåg när jag sålde det gör ALDRIG om det det är inte värt det, så jäkla jobbigt och helt meningslöst. Ville ha att trummsett men kom inte upp på den nivån för att kunna få ett, det sög kan jag säga :)
Ah men nu FRUKOST! :)

Ha det och god morgon föresten :)


Kommentarer
Jenny

Hej du! Jag läste din kommentar på ett inlägg om Robyn, festivalgrejs... Det som hamnade på startsidan iaf, haha.

Jag måste bara säga att JAG HÅLLER MED DIG! Robyn suger, haha 8)



Ville bara säga det, hehe. Ha det bra, kram!

2010-08-16 @ 11:45:49
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Malin "New York"

sv: ja, det är sant. de kunde verkligen hållt sig till sverige. men de försöker ju göra allt glamouröst. det är alltid så. och det är en paparazzi som står bakom det och programmet är allmänt i dålig kvalité. det är så det är.



men utifrån Kissies version av bloggbråket (jag följer inte bloggbråk) så förstår jag henne. jag skulle också bli helt paff om någon gick ut offentligt med att vi var asbra kompisar fast jag knappt träffat människan.. skulle inte du? dock kan jag inte jackies version så eh.. ja.



sen. jag är absolut inget fan av Kissie. Jag stöttar itne det hon gör men jag erkänner ändå att hon är typ jättesmart.

2010-08-16 @ 11:59:07
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Josephine

sv: tack så mkt :) allt bra ? kram

2010-08-16 @ 12:52:09
URL: http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0