21 Augusti 2010

Hallå, har suttit nu från halv 9 ochs ett Sex And The City (hehe ja jag älskar Sex And The City) ätit frukost och varit påväg att somna ett par gånger.

Kom hem i natt vid 1 för vi svängde förbi hos min låssas pappa och skulle säga ''hej'' men jag och mina syskon började spela nått krigs spel tror det var Batelfild men är inte säker var säkert nått annats spel men alla krigs spel är ju likadana.
I alla fall så vi satt på varsitt ställe och så kunde man höra från nått rum när nån av mina syskon eller jag blev skjuten då ropade nån ''H*LVETE!!'' eller ''Mother F*cker!!!!'' osv osv.
Men jag vann faktiskt 4 - 5 gånger av dom 10 gånger vi spelade.
Det var på tid och vi hade ca 8 min på oss att döda så många vi kunde. Kände mig ganska stolt eftersom att jag inte spelat på hur länge som helst! Kul att man fortfarande är kung på krig spel ja förutom på Xbox eller Wii.
Oj vad mycket att skryta om va? Men det var då kul att spela så what ever! 

Sen när jag började få jätte ont i mitt öga igen så åkte vi hem och så gick jag och lade mig och vaknade halv 9 för hade en super läskig dröm, kan berätta om den om en stund!
För nu ska jag fixa i mitt rum för det ser förjvligt ut!


Här har ni en lite härlig video på några killar som bli jäkligt arga när dom dör i CS, haha se och skratta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0