26 Augusti 2010

Hallå allihopa!
Hann inte blogga nånting på morgonen och inte heller under dagen för har varit rätt upptagen, var ute på stan och försökte hitta en tröja som jag ska ha på mig på skolfoto i morgon men hittade ingen så ska ta och rota lite i garderoben efter en tröja jag kan ha i morgon.
Hittar säkert nånting att ha på mig annars får jag väl gå naken, haha nej det kommer aldrig hända!

Sov lite för länge i morse så hoppade ur sängen kvart över 7 och drog på mig kläder och började med mascaran och när jag stog klar med ett öga så ringde min lilla syster och ville komma in.
Hon stig utanför porten och kunde öppna så jag sprang ner och öppnade åt henne.
Så hon var hos mig tills det var dags att åka till skolan trevligt med lite sällskap på morgonen 

Nu ska jag sätta mig i soffan och dricka te och glo på tv, ha det!





Kommentarer
MADDES

Fin bild :) Hur mår du idag? kram

2010-08-26 @ 18:51:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0