28e Augusti 2010

God morgon eller ja morgon och morgon, vaknade klockan 9 men tänkte att jag kunde få sova ut så när jag vaknade av ett sms klockan 11 så gick jag upp och slog igång datorn.

Har precis ätti frukost/lunch och nu ska vi dra iväg och shoppa lite eller jag ska pröva jeans för har inga har ju bara leggings och har ganska många korta linnen och tröjor och rumpan ser så konstig ut när man har leggings så man kan ju inte ha korta tröjor då (jo man kan ha kotra tröjor men jag använder inte korta tröjor då jag har leggings på mig) så jag är ute efter ett par jeans idag.

Hörs senare idag!



Kommentarer
Cicci

håller med dig

2010-08-28 @ 12:41:52
URL: http://deckre.blogg.se/
bella

sv: Ja gör det! :D Tyvärr har inte jag gjort så med min eftersom lärarna ville hänga upp den i skolan :/ Men såfort jag får ta hem den så ska jag sätta upp den :D allt bra annars?

2010-08-28 @ 16:25:13
URL: http://bellisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0