Bilbingo

H-vete! Råkade radera allt jag hade skrivit, vi tar det igen och failar jag igen blir jag lessen i ögat.

Vi var ju som sakt på bilbingo och jag höll på att vinna 3 gånger på 10 000 kr!
Fasiken att jag inte vann nånting, ingen av oss 6 som spelade vann nånting, seriöst DÅLIGA spelkort vi hade!
Man hörde hur glada dom som van 10 000 blev, tutade flera gånger och skrek ''JA!!!'', om jag hade vunnit hade jag sparat pengarna och använt dom till mina framtida planer.




Ungefär så hära ser det ut på ett bilbingo, massor med bilar och så sitter man och spelar bingo och kan vinna pengar, haha gamla personer är ju smarta som spelar bingo man vinner ju pengar! ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen, skicka iväg några mail och sen se film med mamma, bara ligga i soffan och dega i kväll när vi för en gångs skull är hemma och inte ''hemma''.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0