for ut en sväng

Åkte ut vid 7 tiden med min kusin och levde rövare, haha nej men vi cyklade runt och pratade for även förbi en av hennes kompisar och satt och pratade ett tag med han om massa serier och sånt.

Sen mötte vi upp min kusins ex och stog och pratade ett tag med han men sen for vi hem till min kusin och kollade film en stund tills vi tog hennes moppe och for och köpte lite godis och satt och pratade ett tag om massa saker :)
Och gu vad kallt det börjar bli på kvällarna nu, lite tråkigt men gillars hösten, modet, stickade koftor
(älskar stickat men brukar inte ha på mig det så ofta för blir så JÄKLA varm då, haha men ska börja använda det mera nu till hösten/vinter!),
 boots och kängor (har kollat in ett par riktigt snygga par boots som jag vill ha och som jag är riktgt sugen på att köpa),
stora halsdukar (åh dom jag stickade förra vinter kommer användas flitigt i höst/vinter!!),
höga skor osv osv och att man kan sitta inne och mysa med en kopp varm choklad/te/kaffe what ever, nog för att man kan göra det på sommaren men det är mycket mysigare på hösten och vintern.


Och en sak.
VART F*N ÄR MIN ELLE TIDNING OM DEN INTE KOMMER I MORGON SÅ BLIR JAG SUR DEN BORDE HA KOMMIT IGÅR ELLER I ALLA FALL IDAG!!! ;o


Är super trött redan så funderar på att gå och lägga mig för ska upp vid 9 hade jag tänk.
Btw gu vad snygg/söt kille jag såg idag när jag var ute med min kusin, hoppas jag kommer drömma om honom i natt, en riktig godin den dära killen 


bild från i sommras då jag var hos min pappa (:


Kommentarer
A-K

Vacker blogg (:

2010-08-17 @ 23:10:35
URL: http://ankislife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0