full rulle

Som ni vet vaknade jag klockan 7 idag och sen klockan 7 i morse har det varit full rulle.
Busat med mina syskon för ''sissta'' gången, kommer ju inte kunna träffa dom lika ofta som jag gjort nu i sommar.
Sen har vi suttit och lirat Call Of Duty och nått annat krigs spel. Ohja jag är en liten spel nörd
Men sen när klockan blev halv 12 så slutade vi spela och gick ut och pratade.
Och då kom min lilla syster på att hon ville färga håret mörkar.
Hon hade mörkt brunt så vi åkte till coop och köpte en toning och det blev mörkbrun/svart färg.
Blev jätte fint på henne! Mörkt men inte för mörkt.
Köpte även lite hårgrejer och ansiktstvätt grejer till mig och så träffade vi hennes farmor och farfar så då fick vi 100 kr till glass så vi köpte glass till alla oss ungar!

Sen ''hem'' och äta och så efter middagen så färgade jag min systers hår och efter en stund åkte vi hem.
Så nu är jag hemma, är helt trött och skitig så måste hoppa in i duschen, haha!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0