god natt

Var nyss ute och träffade min kusin och snackade om massa saker, om vad vi vill göra i framtiden och vart vi vill bo, vad vi ska jobba som och massa andra saker.
Måste bara säga att det käns så sjukt bra att stå så nära en släkting så som jag och min kusin gör, vi kan snacka om ALLT med varandra! Och då menar jag allt! Hon vet allt om mig och (jag tror) jag vet allt om henne!

Nu blir det att fortsätta på engelskaläxan och sen sova för i morgon är det ju skola igen.
Ska ta och dricka te nu också för har ont i halsen, blir alltid förkyld/sjuk på hösten men det blir nog dom flesta så det är ju inget ovanligt.

Ja men god natt då! :)



Kommentarer
Nathalie

jag känner mig också sjuk:/ fy vill inte bli det!

2010-08-29 @ 22:27:15
URL: http://liborius.blogg.se/
bitterfittan

hur är din måndag babe? (:

2010-08-30 @ 14:18:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0