Haha världens roligaste kommentar



Ni som inte ser så står det.

varför går du runt och spammar om att du ska ha tvillingar?

Svar; Haha tack för dagens bästa garv!
Du har nog gått in på fel sida för jag ska inte ha tvillingar och jag ''går'' verkligen inte runt och spammar om att jag ska ha det!
Hatar barn eller inte hatar men jag tycker dom är riktigt jobbiga så har inte ens en tanke på att skaffa nån unge än mindre tvillingar. Har inte tänk bli med barn fören jag är typ 35 eller nånting för då är ju livet typ slut och att vara 15 år och skaffa barn är kanske inte den bästa iden eller vad säger du?
Om du nu inte fått fel adress så är det någon annan som kommenterat det för jag skulle inte direkt skryta om att han en unge när jag är 15 år, jag skulle skämmas då?
Men tack för dagens bästa garv! :)


jag och min kusin för 1 år sedan, det hära är det närmaste jag kommer att komma en bebis dom närmaste 20 åren ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0