mår mycket bättre nu

Lade mig och kollade på Sex And The City (love love love) och drack massa te.
Mår mycket bättre nu men har fortfarande lite ont i huvudet men det är ingen fara.

Åh min lins håller på och iriterar mitt öga hela tiden så jag sitter och har ett rött öga och jag har inte linskoppen hemma utan den är hos pappa i stockholm eller hos min låssas pappa, måste ta hem den så jag kan ta ut linserna ett tag för sitter och gråter var 5 min, haha! Jobbigt kan jag säga er att det är för det gör lite ont i ögat pga den dära jäkla linsen.

Ska försöka fixa lins h-vete nu annars får jag ringa pappa och höra om min linskopp är kvar i stockholm.




Kommentarer
A-K

Hoppas huvudonten drar iväg!! :)

2010-08-19 @ 17:19:08
URL: http://ankislife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0