Nu när skolan börjar

Så ska jag verkligen förbättra bloggen så mycket som det går och jag har tid till.
All min tid kommer ju säkert gå till skolarbete men jag kommer inte glömma bort bloggen för det.

Men jag ska försöka att...

1. Lägga upp dagens outfits varje dag.
Det har varit väldigt dåligt med dagens outfits nu i sommar så ska försöka till hösten nu igen att ta bilder på mina outfits. Haha kommer säkert bara göra det i 1 vecka men ska verkligen försöka med det varje dag.

2. Skriva ett inlägg varje morgon innan jag drar iväg till skolan och skriva minst 5 inlägg varje dag.
Kommer nog inte gå så bra med det dära på morgonen men kan nog göra det någon gång i veckan en liten fågel viskade att våran klass skulle kanske få 1 - 2 sovmorgonar 

3. Visa massor med foton.
Nog för att jag visar foton ganska ofta men det ska det bli mera av

4. Skriva om mera saker än vad jag gör på dagarna, blir lite tråkigt att läsa om efter ett tag.
Ni får ge tips på vad ni vill att jag ska skriva om så ska jag skriva om det oftare. Har redan några grejer jag kommer skriva oftare om

5. Bjuda mera på mig själv.
Även dom bilderna som inte blir så jäkla bra för man är inte perfekt. Inte ens Megan Fox är perfekt killar även om ni tror det 

Där är några punkter jag kommer försöka att följa nu under hösten, det kommer nog bli tufft att hålla igång bloggen nu i 9;an men ska verkligen försöka. Men den mesta av min tid kommer att gå till skolan.


 

outfit från i Maj :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0