Ny lägenhet

Den hära lägenheten köpte pappa idag som jag, han, min hund och pappas tjej/fru ska bo i när jag flyttar till stockholm nästa år. *host*host* I wish. Skulle ha flyttat dit om jag hade varit vuxen :(
Sjukt jäkla snygg lägenhet i Skarpnäck i alla fall! :)

1 095 000 kr, kostar den att köpa

4 920 kr/mån inkl värme, VA. I månaden

3 rum + kök


78 kvm på vån 3 av 3

Varmfrontsgatan 23, 3tr, Skarpnäck, Stockholm










Badrummet! Sjukt snyggt! :D









Köket







Vardagsrummet





Hallen



Sovrum 1



Sovrum 2 som jag skulle ha gjort till en FET walkincloset för den ligger som i ''samma'' rum som Sovrum 1 :)



Fasad



Innergården :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0