solarium





Var iväg och solade solarium med min mamma egentligen skulle jag ha gått med Felicia men hon hade sina hästar att rida i dag så hon kunde inte och mamma kom ändå och frågade om jag vill följa med så jag kunde lika gärna göra det när jag ändå inte hade nånting annat för mig.

Blev lite brun faktsikt! WIHO! Har jätte svårt att bli brun så det var ju kul att man blev lite brun.
Men det syns inte om man inte kollar vid troskanten
Somnade flera gånger i solariumet för låtarna var så dåliga, haha! Nej men är ju rätt trött så det är ju inte så konstigt att jag somnade och så var det varmt och skönt.

Nu ska jag gå och dricka te och se film en stund sen sova!
God natt på er!


Kommentarer
rosabrudarna

du hatar verkligen kissie va ? :P



fin header btw !

2010-08-25 @ 20:41:29
URL: http://rosabrudarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0