some shampoo and clothes

Det hära är vad jag köpt i Luleå idag :)




Suppergott Tuggummi och Shampoo och Balsam från Aussie samt Dove Body Lotion.




Leggings från Cubus med fickor på rumpan så man kan ha korta linnen och inte bara super långa.
Det blev inga jeans för dom hade inga snygga jeans, bara jeans i ful jeans blå som jag inte gillar vill ha i dom hära färgerna som på leggingsena och mörblåa jeans, det tycker jag är fint.



Linne och Långärmad från Cubus.
Vart jätteglad när jag såg linnet och tröjan för har letat efter just sånna tröjor! :)


Kommentarer
ttildaa

svar; hih:)



gillar leggingsen!

2010-08-28 @ 20:12:37
URL: http://mickelssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0