tack för maten

Har precis ätit middag, det blev kyckling och potatissallad, mums!

Blir en lugn kväll för har fått mera ont i magen nu, illa illa! Ska försöka hitta värme kudden och lägga den på magen en stund och se om det kanske hjälper och så ska jag se Fame som mamma kom hem med nyss.
Nice! Har inte sett den! Tror den kommer att vara rätt bra.

Men blir film kväll idag för är på uruselt humör och + att jag har ont i magen.

Nu ska jag städa klart mitt rum för det behövs nu det var ju ett tag sedan jag gjorde det.
Ska dammsuga och fixa lite i mitt rum och sen blir det film! :)


Skolavslutningen 2010 :)


Kommentarer
HANNA MALMSTEN

KOLLA IN BLOPPISEN NU MED FILIPPA K, PEAK PERFORMANCE, TOMMY HILFIGER, MONKI OCH FORNARINA! JEANS, TRÖJOR OCH LINNEN! :D

2010-08-13 @ 19:26:23
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
E M M A

sv: Tack :)

hur mår du idag?

2010-08-13 @ 19:41:20
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0