Tomtmössor i Augusti?

Idag när jag var i Luleå så såg jag två st tjejer som gick runt i super tunna leopardstrumpor, över det hade dom ett långt vitt linne och så en huvtröja, som ni kanske förstår så såg man igenom det så man såg deras trosor, sen hade dom fondation som var BRUN (typ bajs brun fondation!) på dom två kritvita tjejerna, 5 ögonfransar och så hade dom målat sig som katter. 
Men det var faktiskt inte det jag reagerade på mest utan det var att dom hade tomtemössor på mig. 
Vart lite rädd för dom dära tjejerna var kanske 12 - 13 år och borde veta att det är Augusti och inte December.

Tänkte ta en bild så ni skulle fått sett hur dom såg ut men det kändes inte som en bra ide och det är lite taskigt att ta smygfoto så gjorde inte det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0