1 December 2010

Första December idag och nu kan man säga att vintern och julen är hära. Vad tycker man om det?
Har faktiskt längtat efter vintern och julen, brukar inte göra det varför vet jag inte men så kan det vara.
Kommer nog bli en rätt nice jul, kommer vara i stockholm över jul och nyår och Flisan ta det lugnt åker inte på din födelsedag! :)

Nu blir det i alla fall och göra klart USA arbetet och läsa ut ''Hemsöborna'' egentligen borde jag nog ligga och vila eftersom att jag har riktigt ont i huvudet och gick till och med hem från skolan för att jag hade så jäkla ont i huvudet. Men men måste ju göra klart mina skolarbeten så det är bara att sätta igång nu.

Bild från förra året när jag var i Stockholm och hälsade på hos min släkt, närmare sagt Faster och kusinerna :)
På bilden är det min yngsta kusin som sitter och äter, haha hon påminner lite om mig när jag var liten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0