20 December 2010

Hallå hallå! 2 dagar kvar till Jullov, nice!
LÄNGTAR! Och på Torsdag blir det att fara till pappa och fira jul med släkten. Vet typ fortfarande inet vars vi ska vara men antingen hos farfar eller hos pappas syster. Får ju se vart vi är någonstans på julafton. Måste i alla fall hitta någon present till min mamma! Har panik vet inte vad hon vill ha! Får gå imorgon och leta en när jag har lunch.

Rätt chill dag i alla fall, på morgonen satt vi i klass och letade efter tryck till klasströjorna det gick väl ganska bra faktiskt, men tills vidare har vi bestämt att vi INTE ska ha någon tröja som det står ''Vi kunde inte bestämma oss/Det här är vårat tryck'' osv osv åt det hållet så jäkla tråkigt i alla fall om jag får säga det själv? Jag menar man ska ju ha dom typ hela sitt liv och då är det ju roligare om det är ett roligt tryck.
Någon som har nått förslag på vad man kan på klasströjan? :)

Nu ska jag hitta på någontinga ett tag, ha det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0