21 December 2010

Hallå hallå! Kom hem från skolan vid 3 idag! Vi hade ingen lång musiklektion så det var därför. Imorgon är det sissta dagen på skolan, taggar? Om jag gör!

Håller i alla fall och bakar brownies, blev så jäkla sugen på det idag när Elin och Helana pratade om det.
Så det blev att baka brownies när jag kom hem, hehe.

Btw läste ut ''Att älska som en porrstjärna'' i natt, damn trodde aldrig jag skulle läsa ut den, har ju haft så sjukt mycket skola och annat som jag gjort så har inet haft tid att sitta och läsa den.
Jäkligt bra var den i alla fall! Man får sig en tankeställar om det dära om porrbrancen och det är verkligen inte så som man tror att den ska vara :)



Kommentarer
Anonym

har länge velat läsa den faktiskt :O

2010-12-21 @ 20:16:21
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0