28 December 2010

Hallå hallå!!
Nu var det ett tag sedan! Kunde inte blogga då jag kom fram till stockholm för vi fick inte igång internet och så skulle vi ändå upp tidigt så det blev och sova vid 21:00.
Sen på julafton for vi till Farfar i Sundsvall asså fysatan va rädd jag var när vi körde på e4;ran, man såg INGET!! Har aldrig varit rädd när jag åkit bil, aldrig när det gått fort eller man sladdat men nu var jag så jäkla rädd för man såg inget, det var så jäkla mycket snödimma pga att det var 2 st plogbilar (!!!!???) ute och plogade på e4;ran på julafton?? ;s
men vi klarade ju oss som ni säkert förstår, har bara umgåtts med farfar och hans fru tillsigår när vi for hem, fick jätte mycket julklappar och pengar från dom och så har jag fått massa saker från Afghanistan av pappa.
Kan visa sen om jag ids ta kort på sakerna och om jag ens får igång internet på min dator, det trådlösa funkar inte just nu så har spelat massa spel istället på datorn.

Men tror jag ska ta och rita lite i skissblocket jag fick i julklapp av farfar och hans fru nu, har inte hunnit rita någonting ännu i den :)
Ni får ha det så bra, kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0