3 December 2010

Hallå har inte orkat blogga fören nu. För har varit med Flisan och Marcus hela dagen ja förutom då jag var i skolan, haha.
Åkte till Luleå efter skolan med Flisan och Marcus och hennes mamma och mormor. Fick med mig hem 2 linnen och örhängen, skulle köap skor också men kunde inte bestämma mig så det vart inga skor idag men ska dit imorgon och köpa dom, hehe :)

Efter att vi varit i Luleå så åkte vi hem till Flisan och så var jag dära tills halv 9 och då kom mamma och hämtade mig. Sen har jag bara legat och sett film och sen kollade jag på Idol också, Jay och Minnah gick tydligen vidare. Har inte följt Idol så vet inte riktigt vad som sjunger för låtar men har hört en låt som Jay sjunger och damn vad bra det var.




Riktigt jäkla bra cover! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0