Dag 20 – Den här månaden

December

Har varit kall och gått JÄKLIGT snabbt! Tycker alltid December går så jäkla sakta men det var ju bara för att man satt och längtade till julafton och tomten. Tycker även det hära är en VÄLDIGT stressig månad. Köpa julklappar och springa runt på stan och leta presenter. Seriöst det är f*n jobbigt!!
Men jaja man får ju massa julklappar, höhö ;)

Är det någon som grö sånna dära rimm som man skriver på julklapparna? Jag skriver bara God Jul Mamma Önskar Cecilia, jag orkar inte sitta och hitta på rimm till alla presenterna om jag säger så ;)

Fick ju lite julklappar igår av mamma och mormor, kan visa det senare eller typ då jag fått alla andra julklappar också :)



Kommentarer
EDDE

SÖT BLOGG!

SLÄNG GÄRNA EN KOMENTAR HOS MEJ ! :D



PST: IFALL DU STÄLLER 10 FRÅGOR VIA BLOGGSVAR SÅ FÅR DU EN LÄNK + HÖGRE STATISTIK !

2010-12-20 @ 17:15:35
URL: http://eddes.blogg.se/
Daniel

Googla upp enkelt rim! Typ tavla+rim så kommer det upp!

2010-12-20 @ 20:04:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0