Dag 23, 24, 25, 26, 27 och 28

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Mycket men typ skratta med vänner och familj. Shoppa och slösa pengar och sen känna ågesten över att man inte typ inte har några pengar kvar fast man har massa pengar kvar, haha, leka och busa med syskon och min galna hund osv osv sånt jag tycker är kul och får mig må bra :)


Dag 24 – Det här får mig att gråta
Orättvisor, krig osv osv sånt som får en att må dåligt..

Dag 25 – En första
Vet inte vad jag ska skriva hära, typ om min första resa?
Det var till Stockholm jag var 2 år och jag och mamma skulle hälsa på pappa som jobbade i Enköping då elelr hur det nu var, haha!

Dag 26 – Mina rädslor
Att vara tvungen att växa upp och bli allvarlig, inte komma in på den linjen jag vill gå på och inte få det jobb jag vill ha, att missa dom saker jag vill göra i livet...

Dag 27 – Min favoritplats
Boden och Stockholm, Boden för att det är min hemstad och Stockholm för att jag äslkar staden och har pappa, min hund och pappas släkt där/här.

Dag 28 – Det här saknar jag
Att vara liten och springa omkring på dagis och leka varje dag tur att man inte vuxit ifrån att kunna leka och har syskon som är mellan 5 och 13 år, kommer aldrig växa upp haha! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0