Dag 29 – Mina ambitioner

Mina ambitioner är....

1, Komma in på gymnasium. Så jäkla hård konkurans på den skolan jag vill in på! Men man söker ju inte på flera så man kommer ju in på någon skola :)

2, Resa jorden runt (är det en ambition? ;o) men ja det vill jag göra det skulle vara coolt att göra det i ca 1 år eller i alla fall ett halv år så man verkligen får se platsen man besöker, både natt liv och sevärdigheter på dagen :)

3, Lämna Boden och flytta till Stockholm sen flytta utomlands då jag gått klart skolan, det enda jag behöver kämpa med är flytten utomlands, tror det kommer bli jobbigt men rätt coolt, spännande och ett minne för livet. Får bara hoppas på att ingenting stoppar mina planer :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0