hemma igen

Ifs så kom jag hem för några timmar sedan men har kollat på Vampire Diaries och ätit glass, mums!
Nu blir det en till film eller nå och sen sova, imorgon ska jag upp tidigt och gå ut med vovven, har även lovat att städa lägenheten (fick välja mellan att diska och städa och det börjar klia som f*n på mina armar pga diskmedel så valde städa) samt bada Balto för han luktar inte gott....Fan kom på att jag måste raka hans tassar också, huvva vad jobbigt -.-

Måste ju raka hans tassar och lite på hans ben ibland för Balto är en av dom få hundraserna som har svettkörtlar i tassarna och lite högre upp på benen och då måste man raka så det inte ska bli så varmt, haha ni ska veta hur illa det luktar efter en dag då han varit ute i solen eller ute på jakt, haha inget ni vill vara med om!

Ja men film nu då och sen sova, men lägger upp den näst sissta ''Dag'' innan jag ska sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0