sen middag

Vet inte vad som hänt men har börjat äta super sent har ätit middag mellan 7 och 9 på kvällarna nu under senaste veckan, höhö ja duktigt.
Åt kyckling och potatis och tzatziki (stavas det så?) jäkligt gott!

Asså har så jäkla ont i mina armar, fattar inte varför? Har gått hela dagen och bett alla att massera mina armar. Asså det gör så sjukt ont! Fattar verkligen inte vad jag kan ah gjort så jag har så ont? Kanske blir bättre senare. Ja måste stänga av datorn nu för den låter så jäkla mycket..Någon som vill köpa en ny åt mig?? :D

Haha jaja ha det! :)


Kommentarer
T '

kyckling och potatis, gud vad gott :-)

2010-12-17 @ 21:20:08
URL: http://awesomething.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0