12 Dagara kvar!! :D

HIHIHI 12 DAGAR KVAR NU!! :D
SHIT DET ÄR JU INGET!! OJOJ!


Sitter just nu hemma i alla fall och lyssnar på TOKIO HOTEL och TAGGAR till den 4 Mars!! ^^
Kom precis in genom dörren. For in till stan och var med Frida ett tag, var super länge sedan jag träffade henne, men vi ska kanske hitta på nått nästa vecka innan jag far till stokcholm på måndag och så, för vi hann inte vara med varandra så länge ikväll :)

Men nu hade jag tänk gå och lägga mig i soffan och läsa i ''Ljudet av ditt hjärta'' och kolla en film.
Blir en lugn kväll för mamma och hennes kille är borta hos nå kompisar och umgås med dom :)

Men ska gå och kolla efter nån film nu ^^^

xxx
 
Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0