17 Februari 2010

Hallå! :)

Måste plugga idag med (som alla andra dagar typ....-.-') men har ju 2 st prov på fredag och muntligt läxförhör.
Så måste egentligen sätta igång nu.
Men slänger in ett inlägg bara för att jag sak få skriva av mig, haha.

Efter lunchen i dag så skulle vi gå till försvarsmuséet, f*n vad kallt det var! Och stackars Jenny blev snöbadad av Nisse, Pontus, Viktor och Alex hela vägen :(
Men sen gick vi över till andra sidan vägen och då kunde dom inte snöbada oss mera. Men Jenny gick ver efter ett tag til deras sida av vägen och då sprang jag förbi dom för ville inte bli snöbadad ^^

Sen när vi kom fram fick vi se en film och sen gick vi på runtur, vi kollade på grejer från Andra världskriget, eller ja det hette nånting annat men kommer inte ihåg vad det hette xD
Men sen fick vi gå och kolla på vad vi ville i 10 min så då gick alla och kollade på nån film, men alla tröttnade och gick runt på muséet och typ klättrade på stridsvagnarna, haha som om vi gick i 5an eller nånting xD
Ganska kul. Men se skulle vi gå tillbaka och då snöbadade Alex och Viktor mig och Jenny direkt :(
Men Viktor var snäll och hjälpte mig och Jenny upp ur snön för vi kom inte upp, haha XD

Men efter skolan så gick jag hem direkt och nu sitter jag hära, ska ta och plugga nu och sen duscha och plugga ännu mera :)

xxx
 Cecilia


haha typ jag och Jenny i dag xD 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0