19 Februari 2010

Trodde aldrig det skulle bli helg!
Så jäkla skönt med helg!
2 stycken prov idag, huhu är ganska så orolig för hur det gick med dom proven. Kände att det inte gick så bra, men vi får vell se.

Har bara lust med att lägga mig i soffan och sova hela helgen, är så jäkla trött.
Behöver mina 3 veckor utan skolan nu!
Juste visst har jag sakt det? Jag ska vara borta vecka 9, 10 och 11 i stockholm :)
Nära och kära jag kommer ringa varje dag och bomba med sms ;) Haha.

Men i helgen måste jag plugga till HK provet och så måste jag städa mitt rum och säkert ska jag göra nå mera men kommer inte ihåg det nu.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla top model 8, haha oj oj gammalt program ^^

xxx
 Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0