24 Februari 2010

Hallå hallå :)

Haha, började dagen med att gråta. Inte för att jag var lessen men jag grät glädje tårar, för fick veta av ANita att jag hade fixat biologiprovet och det trodde jag verkligen inte att jag skulle göra, så jag blev s glad att jag ropade ut ett ''JA!!!!" och sprang fram till Jenny och kramde om henne och sen började jag gråta för jag var så glad, nej då ingen kollade, haha :)

Gu det gjorde min dag, har inte varit så glad sen jag fick veta att jag ska få se Tokio Hotel 4 Mars, ÅH GUD DET ÄR OM 8 DAGAR!!! :'D

Men ikväll så blir det dum-dum-dum-duuuum att PLUGGA :)
Haha har ju prov i morgon så måste plugga till det :)

Och en fråga NÄR F*N VISAS ANDRA AVENYN!! ;o


Schtekar boysen dom själv ;)
Dom hitta ju mina schtekar briller så tog lite foto
på dom när dom sitter och ''schteker'' inomhus ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0