5e Februari 2010

Hallå!

Dom flesta av er är nog påväg till bussen och till skolan när jag skriver det hära så ha det så ROLIGT i skolan ;)
Vaknade för 30 min sedan av att mamma ringde och sa att jag var tvungen att gå upp.
Så nu sitter jag hära. Ska ta och äta frukost och borsta tänderna och fixa det sissta nu.
Som tandborste och lins grejer :)

hihi är super trött men ändå inte, vill bara iväg nu till stugan NU NU NU :D

Japp men jag tror inte det blir nån blogg under helgen, kanske ifall jag har tur så har nån med sig en dator och så kan jag kanske få låna den i 10 min. Men jag tror inte att nån har med sig en.

Annars hör jag av mig på söndag kväll.
Det suger att man inte kan förprogramera inlägg på blogg.se ;o

Men jaja, ni får ha det så bra i helgen och så kan ni ju klicka er in på söndag kväll :)

Puss och hej!!


xxx
 Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0