hemma igen :)

Hej!

Kom hem nyss från mormor, vi satt och spelade eller ja mamma och mormor gjorde det jag snodde min lilla kusins målarbok och satt och ritade, haha det var kul ska enkelt köpa mig tuschpennor och en målarbok när jag är i stockholm, det är ju kul ^^
 
Kommer ihåg när man var liten och man bara kluddrade i målarboken, väldigt fint xD

Vi var en sväng på ica också och köpte mat, och så köpte vi twilight filmen, och det var faktiskt inte jag som sa att vi skulle köpa den utan det var mamma, även fast jag sa att man kan se den gratis på datorn så ville hon köpa den, hon har blivit ett litet twilight-fan ni vet ;)

Men ska ta och packa min väska nu, är jätte dålig på det, även fast jag gör det oftare än andra så är jag sämst på det -.-'
Sätter i massor med onödiga saker som jag egentligen inte behöver, som platttång och locktång, våffeltång (använder det som volumaster ^^) och så använder jag inte ens det (y)

Men ska börja packa nu i alla fall och sen blir det middag, kött och pomfritt och pepparsås ^^

xxx
 
Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0