Nietsavaare

Hallå!

Nu har jag duschat och sett wallander och satt in bilderna på datorn :)

Ja men på fredagen så kom morfar och låssas mormor och hämtade mig klockan 9 :)
Sen bar det av till stugan. Våran stuga är röd men när vi kom var den vit ;) haha
Men vi var tvungen att värma upp stället för det var sjukt kallt dära.
Sen efter en stund åkte vi till jokkmokk och gick på marknaden.
Gick runt och kollade på saker, gick in i ett stort tält och värmde oss ett tag, åt souvas och åkte hem :)

Sen på lördagen så åkte vi ut med skotrarna till 24;ran tror jag, fick köra själv dit, härligt härligt ^^
Sen samma i dag :)

Men nu kommer lite bilder :)










Huset är egentligen rött men som ni ser är det vitt av snön ^^




''partytältet'' ^^


go skotern jag fick köra ^^














sjukt fin bild eller vadå!!!?? ;o



Det var allt jag hade och visa, har ju massa andra bilder också men det är på familjen och så och jag visar inte min familj i bloggen :)

Men nu ska jag gå och sova!!

xxx

 
Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0