packat klart nu

Har precis packat klart, okej inte speciellt mycket man behöver ta med sig men ändå?
Och innan det var vi iväg och köpte lite godis och en dricka till i helgen, och sen var vi och ''raggade'' på stan, HAHA!
Oj jvlar kom på att jag måste leta fram mina andra vantar haha ''får K*Ks vantarna'' som jag kallar dom (asså det är inte får K*K, tror jag xD), jävligt sköna är dom då ska jag säga er ;)

Det man behöver ha med sig är bara egentligen, underkläder, kanske ett till linne och en lite tjockare tröja och extra sockar., tandborste och lins grejer :)
Kanske nå godis ifall man vill ha det och mobil laddare.

Sen behöver jag inget mera, kanske extra vantar också.

Funderar vart jag satt mina ''får K*KS vantar'' måste ha dom ;o

Men ja ska gå och leta dom sen tvätta bort sminke och gå och lägga mig, för morfar och låssas mormor kommer och hämtar mig i morgon vid 9 ^^

xxx
 Cecilia


the world's most beautiful place is Nietsavaare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0