and the crowd that's singing

Hallå dära kött och blåbär :)

Frida åkte för en stund sedan, haha har några HÄRLIGA bilder att bjuda på sen när hon är utklädd till ett lejon ^^
Men efter att jag slutat så gick vi på frasses och satte oss och då fick vi GRATIS MAT, ojoj det är det inte alla som får ;)

Men sen gick vi till gallerian och då klädde Frida ut sig till ett lejon, haha ojoj din stackare som var tvungen att kramas massa läskiga turkar ;o
Huhu, typ läskigt när det var nån turk som sa till sin kompis att han kände mig och ville ha mitt nummer men ANTAGLIGEN gav jag ju det inte! Men dom ville typ ha ett foto på Frida och så hade dom ingen kamera och så skulle jag ta det med min och det var då dom sa att dom ville ha mitt nummer så dom kunde ta fotot av mig, jävla turkar USCH!

HATAR TURKAR :s

Men sen var det ju massa söta små barn som Frida fick krama, har både film och bilder på det ^^
Egentligen skulle jag vara med henne efter att hon ahde ätit och så men hon hade glömt att hon redan lovat typ nån Theo att hon skulle va med han, så är med henne nån annan gång :)

Ska i alla fall gå och äta nu och sen typ ehhhhhh sova, lol ''är trött som en jude'' som Frida brukar säga :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0