är trött som en öhh ja jag är trött :)

Hallå!
Frida for nyss hem så sitter hära och sjukt trött.
Mötte upp henne i stan vid 4, gick runt på stan och frös?
Höll i alla fall nästan på att svimma inne på KB för var ganska hungrig, men då köpte Frida mat från Frasses och så skulle vi fara hem till mig men då trodde vi att vi inte skulle få ta med oss maten in på bussen så hon stoppade den i jackan så hon såg ganska rolig ut då, hehe :)

Men då vi kom hemt ill mig så slängde jag in en Billys i micron och så åt jag den, huhu den blev typ mosad för tappaden den när jag pratade i telefonen :(
Sen hade vi inget och göra så då spelade vi tv-spel, haha jag var.....bra.....ibland....när jag inte dog :(
Haha vi fick typ damp varje gång vi dog och började skrika som fan och hoppa typ upp och ner, haha OHJA vi vet att det är NORMALT :)

Men efter ett tag blev vi så less på att spela så vi kollade Family Guy och 2½ Men :)

Men nu ska jag typ se en film eller nånting och sova, är trött som fan :o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0