God Morgon :)

Vaknade för kanske 1 timma sedan men satte mig och läste när jag hör din röst kan inte sluta läsa den, den är så bra, hehe längtar tills den 3:e filmen kommer, ska föröska fixa dom 2 första på dvd så jag har dom hemma :)

Men fter att jag läst ett tag så smsade Tina och frågade ifall jag var vaken för vi pratade i går om att vi skulle hitta på nånting idag och hon skulle bara vakna till först och sen skulle vi hitta på nånting ^^

Så ska gå och fixa mig nu och sen när dom är klara och så ska jag förmodligen in till stan och vara med dom :)


Men ni får ha det så bra, puss och hej ^^

taylor lautner är lätt snyggast i twilight - sagan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0