haha ojsan (a)

Haha vet ni vad jag gjorde nyss ? XD

Sitter i min säng och läser ''om jag kunde drömma'' och så satte jag mig vid datorn i 3 sekunder och sennär jag skulle sätta mig i sängen igen så typ hoppade jag upp i sängen ifall ni förstår vad jag menar? :)
Men i alla fall, i sängen hade jag en kopp med oboy och den ramlade omkull så all oboy åkte ut i sängen, HAHA och jag hann inte reagera så fick oboy över hela ryggen xD

HAHAHAHHA tur att mamma kommer hem snart så hon kan tvätta åt mig, haha!

Först blev jag förvånade för oboyen var kall på ryggen och sen började jag skratta och sen blev jag sur för att jag ahde varit så klantig och inte tänk efter innan jag hoppade upp i sängen, HAHA =D
Men så kan det gå ibland som jag brukar säga ;)

Nu ska jag fortsätta läsa boken och sen blir det att plugga, haha gu vad jag längtar NOT! :)
Puss på er i alla fall ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0