har tråkigt så...

gör det hära :)

(testet är taget från Flisans blogg)

Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig
bullshit, tror inte på sånt, gör det endast för att jag inte har nått annat för mig! :)

OM DIG
Namn - Cecilia Sennefors
Bor - Boden
Syskon -  4 låssas som jag tycker väldigt mycket om men dom kan vara grymt jobbiga :)
Ålder - 14 år :)
Född - 26 Maj 1995 klockan 17.07 ;)
Ögonfärg - Blå
Längd - Kommer inte ihåg men kanske 160 cm? Okej ca 170 cm då :)
Höger eller vänsterhänt - Höger.
Stjärntecken - Tvilling
Hårfärg - Blond är egentligen naturligt blond :)
Födelseort - Boden BB

DAGENS:

Låt - Italo Brothers - Stamp On The Ground & Life Sentence - Alone
Saknad - Min hund :)
Kläder - Lackleggings och tröja + underkläder
Mat - pasta
Göra sen - se film och sova
Godis - chips (a)

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - haha nej.
Tycker du om godis? - Ibland
Hur många gånger i veckan äter du godis - en dag :) 
Äter du oftast nyttig mat - jag vet inte :o
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - ja :)
Är du nöjd med ditt förnamn - när jag var mindre ville jag heta Hanna eller Hilda, men nu vill jag heta det jag heter :)
Tycker du att du själv är smart - gör mitt bästa så ja :)
Vad är det sämsta hos dig - är för snäll (inte jag som sakt det utan folk har sakt det till mig) tex ifall nån vill låna pengar och jag har pengar så får dom låna även fast jag inte vill låna ut. hehe
Vad är det bästa hos dig - Försöker vara snäll mot alla även dom som inte förtjänar det :)
Har du bra självförtroende - ja! Tycker det är viktigt att ha :)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Ränkar inte men säkert för många :)
Du tycker om att vara med det andra könet? - jo :)
Känner du dina grannar - haha gu nej :)
Gillar du skolan - Både ja och nej
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - nej, men har spelat trummer och gitarr :)
Sporter/aktiviteter har du gått i - ridning, fotboll, cheer
Har du några tatueringar - nej, men vill ha!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - många gånger! :)
Tycker du om djur - JAAA :D

BRUKAR DU...
Sova - Ja :)
Ta mediciner du inte borde ta - Nej :s
Röka - Nej
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Ja och alldeles för enkelt.
Drömma mardrömmar - Nej
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Det gör alla nån gång
Vilja dö - Nej

HAR DU...
För många vänner? -
 Man kan inte ha för många 
Någon psykisk sjukdom? - haha nej
Skadat någon? - Nej
Färgat håret - Ja ! :)
Några piercnings - nej eller ifall öronen räknas så ja :)
Några tatueringar - nej men vill ha :)
En dator - Ja?
Gjort bort dig rejält?- varje dag xD



Kommentarer
flisan ;-)

du tog testet från min blogg, oO

2010-01-02 @ 21:59:18
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/
flisan ;-)

dessutom är du typ 170,

2010-01-02 @ 22:03:46
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/
jennie

eh asså jag är 170? hur fan kan du vara 160 då?;s

2010-01-03 @ 22:00:46
Jenny

HAHA "känner du dina grannar" HAHAHA dom känner nog dig efter notbladet;)

2010-01-04 @ 00:35:18
cecilia

haha precis Jenny ;)

2010-01-04 @ 02:03:55
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0